După ce a vizionat imaginile în care a observat o atracție fizică între Cornel și ispita Loredana, Iustina a anunțat că vrea să rupă logodna cu acesta. Cu toate că Radu Vâlcan și celelalte fete au încercat să îi explice că imaginile nu sunt concludente și că acționează în stare de șoc, concurenta a părut neclintită în decizia ei.
Cornel Luchian a fost întrebat de Radu Vâlcan cum a reacționat Iustina atunci când el i-a propus să vină la Insula Iubirii și să își supună relația celui mai dur test al fidelității. Bărbatul a răspuns, făcând o dezvăluire neașteptată despre „problemele cu femeile”.
Simona, Iustina și Cristina erau cele mai dezamăgite de iubiții lor după ce au fost la un alt bonfire, unde au văzut imagini în care partenerii lor întreceau limitele pe care fetele puteau să le accepte.
Simona și-a pierdut complet încrederea în Claudiu după ce a văzut cum iubitul ei s-a apropiat de mai multe ispite pe insula băieților. Cu ochii în lacrimi, Simona își vărsa supărarea și avea nevoie de cineva care să o asculte.
Emisiunea Insula Iubirii sezonul 8 a fost lider de audiență
„Inițial nu a vrut, pentru că ea este conștientă de faptul că este o persoană extrem de sinceră și dezinvoltă, spune tot, asta era o frică, iar a doua era ca nu cumva eu, aici, să o înșel cu o altă ispită. Mă refer la faptul că, înainte să fiu cu ea, aveam o problemă a mea, când vedeam o fată sau o femeie frumoasă în față, de multe ori nu-mi venea să mă abțin. Și am considerat asta ca un fel de boală pentru mine. Dar am găsit-o pe Iustina și încet am reușit să îmi revin și acesta a fost unul dintre motivele pentru care am zis că vin, să reușesc să îi recapăt încrederea’, a spus Cornel.
Diseară, de la 20.30, la Antena 1, evenimente neprevăzute vor creşte dramatic adrenalina participanţilor, când un mesager surpriză va ateriza pe Insula Iubirii pentru a ajuta, într-o manieră inedită, la încheierea relaţiei.
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare cea de-a zecea ediţie a celui mai dur test de fidelitate, aceasta impunându-se ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cât şi la nivel urban.