Stiri Media

Rebranding Digi24, Studioul și sigla televiziunii vor fi actualizate, vezi cum arată!

156
×

Rebranding Digi24, Studioul și sigla televiziunii vor fi actualizate, vezi cum arată!

Share this article
digi24 rebranding

După cum au declarat reprezentanții postului de televiziune la CNA, Digi24 trece printr-o schimbare la nivel de imagine.

Deși au venit în fața forului audiovizual pentru a solicita modificarea siglei postului de televiziune în conformitate cu legea audiovizuală, au prezentat membrilor și primele imagini din noile studiouri, cu grafica modificată. Aceste imagini vor fi difuzate de Digi24 începând cu 30 noiembrie 2023, de la ora 19.00.

Advertisement
Derulați în jos pentru a vedea conținutul

Reprezentanții Digi au informat membrii CNA că studiourile sunt aceleași, dar au fost reconstruite de la zero.

Atât directorul editorial al postului, dumitru Rahău, cât și personalul postului, Claudiu Pândaru, Teodora Tompea, Anca Suciu și Liliana Ruse, s-au prezentat în fața CNA.

Actualizare. Digi24 dezvăluie, de asemenea, că inaugureze noile studiouri cu 22 de pereți video de înaltă rezoluție din 30 noiembrie.

O explozie de culoare și dinamism în prezentare sunt aduse de noua identitate vizuală concepută de experți consacrați în branding și design din Marea Britanie, ceea ce plasează Digi24 TV în era rețelelor sociale. Un comunicat de presă al televiziunii afirmă că compozitorii care au creat pachetul de branding sonor și-au pus amprenta pe identitatea muzicală a celor mai prestigioase televiziuni din Europa.

Teodora Tompea:

„Este o nouă experienţă vizuală a ştirilor. Studioul 1, din care eu voi realiza unul dintre programe, mă refer la cel de bază, Ştirile zilei, este de fapt un studio de 360 de grade, format din videowall-uri de cea mai înaltă calitate.

Lili are derptate, intri în acest studio şi ai senzaţia că te-ai teleportat într-o navă din Star Trek.

Dincolo de parte aceasta vizuală, încercăm şi o apropiere, încercăm şi o relatare mult mai personală cu telespectatorii Digi24 care au nevoie pentru că ameninţarea reţelelor sociale, sau nu neapărat ameninţare, ci provocarea reţelelor sociale este în creştere, astfel încât facem unpas şi către telespectatori şi expereinţa va fi cu adevărat interesantă.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu regulile site-ului