IT&Tech

Meta intenționeaza să introducă abonamente plătite pentru Instagram și Facebook

150
×

Meta intenționeaza să introducă abonamente plătite pentru Instagram și Facebook

Share this article
meta abonamente cu plata

Deoarece utilizarea abonamentelor plătite a crescut, au ajuns și pe piața socială. Acest lucru a fost observat anterior cu X Premium (cunoscut anterior sub numele de Twitter Blue), iar Meta intenționează acum să realizeze ceva asemănător. Compania intenționează să ofere un abonament de aproximativ treisprezece euro pe lună pentru eliminarea completă a reclamei pe Facebook și Instagram.

Acest nou nivel de subscripție plătită este o modalitate de a se conforma reglementărilor europene care interzic utilizatorilor să fie urmăriți pentru publicitate personalizată. The Wall Street Journal a raportat că Meta intenționează să lanseze aceste noi opțiuni premium în următoarele luni. Acesta este modul în care ar urma să funcționeze: Utilizarea unui cont Facebook sau Instagram pe telefon ar costa aproximativ treisprezece euro, zece euro pe computer și șase euro pentru fiecare cont asociat.

Advertisement
Derulați în jos pentru a vedea conținutul

Cu toate acestea, asta nu înseamnă că trebuie să plătiți pentru utilizarea acestor rețele sociale. Utilizatorii care doresc să continue să le folosească așa cum au făcut-o până acum pot face acest lucru în continuare fără costuri suplimentare, deși reclamele sunt incluse. Astfel, vă puteți relaxa.

Scopul mișcării Meta este de a se conforma Legii privind piețele electronice a UE. Scopul acestor reglementări este de a garanta concurență online și de a împiedica marile companii să manipuleze piața în mod discreționar. În plus, DMA necesită consimțământul utilizatorilor pentru transferul datelor între platforme, ceea ce este avantajos pentru Facebook și Instagram, conform GSM Arena.

Datorită utilizării lor în diferite campanii de publicitate și marketing, printre altele, datele au o valoare enormă pentru aceste companii. Este mai ușor să vinzi produse specifice cu o înțelegere mai bună a publicului tău. Meta afirmă că noile abonamente ar rezolva problema în Europa, menținând profitabilitatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunt de acord cu regulile site-ului